ملارد| بازدید مسئولین شهرستان از اردوگاه فرهنگی خیریه ایرانمش

بازدیدی با حضور جابر کریمی فرماندار، داود فهیم رئیس بهزیستی شهرستان ملارد و مسئولین شهرداری، بخشداری و سایر ارگانهای فعال در شهرستان به منظور بررسی وضعیت اردوگاه فرهنگی خیریه ایرانمش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد با تاکید بر استفاده بهینه از تمامی پتانسیل های موجود در شهرستان گفت: این اردوگاه با موانعی روبروست که در صورت همکاری و حمایت مسئولین شهرستانی می توانیم  با حل مشکلات ذکر شده نهایت استفاده را در امر آموزش، تفریح و سایر موارد مرتبط با ایتام انجام دهیم.

وی افزود: یک از جدی ترین معضلاتی که در این اردوگاه با آن روبرو هستیم مسئله برق بوده که در صورت رفع آن بسیاری مشکلات دیگر نیز مرتفع می شود.

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد با تشریح اینکه با توجه به تعدادی بالای افراد تحت پوشش نیازمند بودجه و امکانات بیشتری در شهرستان هستیم گفت: تعداد افراد تحت حمایت سازمان بهزیستی در شهرستان ملارد در حوزه توانبخشی و اجتماعی بالاست و پیگیری مشکلات این عزیزان و حل مسئله اوقات فراغت آنها از مواردی است که نیازمند اعتبار، حمایت مسئولین شهرستانی  به ویژه مجموعه فرمانداری، استفاده حداکثری از تمامی پتانسیل های موجود و ... دارد که این بازدید موجب شد مسئولین از نزدیک در جریان امور قرار گرفته و قول مساعدت دهند.

کد خبر 87380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد